2017-06-28 17:26 #0 av: Äppelsnäckan

Tänkte att vi med sociala svårigheter kan möta varandra lite och dela med oss vad vi har för intressen. Kanske kan man hitta någon likasinnad? Vad har ni för passioner? Inkluderar era intressen sociala prövningar/situationer? Jag brinner för djur och har alltid gjort, och min fritid innehåller mycket akvarium då jag har 6 stycken. I dessa bor axolotler, fiskar, räkor och snäckor. Har dessutom ett terrarium som en kenyansk sandboa ska bo i så småningom då jag fattat tycke för ormar. Intresset innebär mycket pysslande själv i mitt rum men det innebär också sociala prövningar i form av att handla fisk själv i butik, prata med personal om saker jag vill beställa in m.m. Det tar emot ibland men med tiden blir det bara bättre och bättre. Mina hobbys för mig framåt på det sättet. Utan någon hobby hade jag inte utsatts för såna här saker. Har också ett starkt intresse för marknadsföring/drivande av egen verksamhet/företag. Har flera hemsidor, en blogg och en Youtube-kanal. Berätta om era intressen!