Annons:
Etikettövrigt
Läst 6272 ggr
[Memento Mori]
2014-01-31 12:38

Söker du vänner?

Behöver ju inte nödvändigtvis gå ut på att träffa folk "på riktigt" utan kanske man bara vill ha någon att mejla, Skypa, ringa eller PM:a med här på iFokus

Så skriv kanske något kort om dig själv, intressen, ålder eller lite vad ni vill och känner er bekväma med. 🙂

Rekommenderar att inte lägga ut nummer eller adresser utan ta det via PM.

Annons:
Greigh
2014-01-31 12:52
#1

Mitt namn är Greigh Johanson, 27 år och av manligt kön. Jag är enbart ute efter att hitta en vän eller flera vänner att kunna byta ord med ibland, möjligtvis umgås någon gång om det går sig ann. Jag är sambo och förlovad och har en son på strax 2 år. Mina absoluta intressen är film, teater och musik, men gillar även att erfara någonting nytt och spännande i livet. Jag jobbar som journalist och teatertekniker och skall så småningom blicka in mig på läraryrket inom grundskolan. Det väntas faktiskt en arbetsintervju inom några timmar, detta är ett yrke inom lärarområdet - önska mig lycka till :)

Vill ni veta någonting mer så hör gärna av er via PM!
Tack på förhand.

hannapannah97
2014-01-31 12:55
#2

Hej! Mitt namn är Hanna och jag är 16 år. Går första året på Ekonomi på gymnasiet. Jag har socialfobi och ångest. Mina intressen är hundar, vara med min pojkvän och Minecraft. Jag skulle vilja lära känna en tjej i min ålder som jag kan skriva med lite då och då, jag klarar dock inte av att skypea eller ringa pga det gör mig hemskt nervös.
Om någon vill lära känna mig är det bara att skicka iväg ett PM! 🙂

Denna kommentar har tagits bort.
KaiPon
2014-02-02 13:34
#4

Namnet var Beatrix, även om Chrome inte vill erkänna det, men jag kallas KaiPon. 21 år, evigt barn och extremt Japan-intresserad. Allmänt galen, random och hyper.

Misstänker starkt Social fobi samt har ångest- och depressions-problematik, samt ADHD. Har praktik på Hagateatern i Köping tre dagar i veckan, varav två dagar är jag med Änglarna.

Söker alla möjliga människor, i och utanför Västmanland, i alla åldrar. 🙂

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Denna kommentar har tagits bort.
scirocco
2014-02-03 19:54
#6

Hej är en kille på 35 år, som har haft svårt att hålla kontakten med sina gamla vänner pågrund av många olika saker i livet, och har haft väldigt svårt att hitta nya. Jag har på senare tiden gjort väldigt många positiva förändringar i mitt liv, och är nu redo för ett aktivt socialt liv igen.

Jag gillar musik, film, dator spel, brädspel, att sitta och pilla med datorn är ett stort intresse. Promenader och att träna på gym är en livsnödvändighet oxå :)

Bor själv i en liten lägenhet i Umeå, har ett jobb som jag trivs med oxå. Använder skype, så det skulle var ett bra verktyg att lära känna nya personer med. Men vill träffa folk i det riktiga livet oxå om det funkar bra.

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Nenujap
2014-02-18 12:44
#8

Jag heter Malin och är 26 år. Bor i Mölndal. Genom livet har jag förlorat kontakten med många av mina vänner och skulle verkligen vilja träffa lite nytt folk att umgås med.

Jag gillar det mesta egentligen. Allt som inte innefattar att sitta ensam i lägenheten.

Jag lyssnar mycket på musik och lägger mycket av min tid på mina katter. Tycker även om att gå på hockey och fotboll. Gillar även det mesta inom kreativitet. Pyssla, skriva, teckna…

Jag skulle vilja träffa nytt folk. Vänner. Gå ut och ta en öl eller en kopp kaffe, se en film… Tja, vad som helst egentligen. Kompisar och umgänge, inte mer komplicerat än så.

Bor du i göteborgsområdet och skulle vilja ses, får du jättegärna höra av dig!

Ha de gött!

@Mpajunen på Instagram

Denna kommentar har tagits bort.
Cornelian
2014-03-12 17:27
#10

Hej!

Jag är en 29-årig dalkulla som längtar efter nya vänner, relationer att bygga vidare på för resten av livet!

Jag är en spirituell person och mycket intresserad av den buddhistiska läran. Finner lugn i naturen och älskar att "bara vara". Jag har två hundar och en sambo som i dag får all min tid och kärlek :)

Jag vill gärna prata mer över skype om det skulle vara någon som känner för att skapa en ärlig, djup och växande vänskap.

Allt gott! 🌈

Disturbed-Angel
2014-03-12 23:41
#11

Mitt namn är Sara, Jag är 23 år och bor i Jönköping. Jag har tappat kontakten med de flesta av mina vänner pga min psykiska ohälsa och skulle därför vilja skapa lite nya vänskapsband. 

Jag är väldigt intresserad av Filmer och tv-serier och jag "jobbar heltid" på min blogg.  Förra året diagnostiserades jag med Multipel skleros så i perioder är jag väldigt sjuk och det är svårt att hålla en vänskap i liv när man kan bli sängliggandes i flera månader och knappt kan gå. Men jag kämpar på med det mesta. Är det någon som skulle vilja ha en vän i Jönköpingsområdet så är det bara att höra av sig :)

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
candyme
2014-10-01 15:29
#17

Hej Mitt namn är Emma, är 24 år och bor i Örnsköldsvik.

Jag har Social fobi och ångest.
På¨fritiden gillar jag att fotografera, virka, gå på promenader och kolla på netflix.
Skicka ett pm om ni vill prata :)

/Emma

 

 

Tanja 73:a
2015-01-04 16:05
#18

Hej mitt namn är Tanja och är 41 och bor i Heby kommun

Jag har diagnosen bipolär och borderline ska i övrigt utreda just detta i morgon igen. Jag har en son på 12 som har adhd jag gillar att spela Silent Hill på ps3 och det är mitt sällskap då ja inte har sonen hemma. Man har genom åren tappat vänner och slutit sig i sitt skal men ja vill gärna börja lära känna nya människor igen. Så skicka gärna ett pm om du vill veta mer 🙂

vaniljkaka
2015-01-08 15:59
#19

Heysan, jag är ett flickebarn på 20år. (Fast känner mig fortfarande som 17 hehe)
Har Social fobi, ångest, personlighetsstörningar och ska utredas för adhd/add, adhd har jag absolut inte, isåfall add. 
Hoppade av gymnasiet i 3an, fick barn, var mamma ledig, blev sjukskriven och nu inskriven på arbetsförmedlingen. Får inte vara sjukskriven mer.. :(
Dagarna går åt till att vara med min sambo, dotter på snart 2 år, åka till stan, hälsa på släkt. Lägg till ångest och oro på det. Rädd för allt. Dricker en aning för mkt alkohol, men det är sååå härligt ibland. 
80% av mina tankar går åt till att tänka på hur mkt fel det är på mig och mitt utseende. Skitjobbigt. 
Känner mig så ensam och uttråkad. Jag hatar att ha mycket att göra.. men när jag väl inte har något att göra får jag ångest och känner mig rastlös. 
Just nu är jag ensam om kvällarna då min kille jobbar kväll. Heeemskt. 
Jag kan ha lite konstig humor och skrattar åt vad som helst. lite omogen sådär. Hittar gärna på ''jävelskap'' 
haha verkar jag störd? Kram

martin tylar
2015-11-22 21:36
#20

hej jag är en kille på 21 år som har också social förbi vill gärna ha kontakt med er alla

Annons:
Kulan91
2016-03-22 22:22
#21

Hej!

Jag är en kille, 24 år från Umeå.
Lider av socialfobi och depression, och har inga vänner. Vilket gör det väldigt svårt att hitta några nya, då främst socialfobin stoppar mig. 
Jag drar mig för att prata med folk, men samtidigt är det min största önskan att våga göra det.
Alla intressen jag en gång hade tycks ha försvunnit, och jag gör inte direkt nånting om dagarna. 
Har också en teori att jag kan väldigt lite om samhället, alltså är väldigt oallmänbildad, vilket också bidrar till att jag inte kan delta i samtal - för att jag inte hänger med. Och orken att lära sig finns inte ännu, tyvärr. Sen att våga fråga just under stunden är som att dumförklara sig själv, så det vågar jag inte..

Jag önskar att det finns någon som accepterar mig för den jag är och kan tänka sig att skriva.

Kan för övrigt säga att de gånger jag mår bättre är jag väldigt sprallig och barnslig av mig.

candyme
2016-04-25 15:37
#22

Tjej, 25 år från Umeåtrakten.

Har  social fobi. Är väldigt blyg och tyst av mig.

Bor tillsammans med min man och hund.

Är arbetslös och att gå på en intervju är rena skräcken.

Hoppas hitta någon att skriva med här på pm eller skype eller mail.

/Emma

 

 

Tänkaren
2017-02-17 02:26
#23

Ojoj…här kommer trollet och återupplivar en äldre tråd!  =)

Jag är en kille på 49 som vill ha kontakt via Skype, chat och voice. Är förtidspensionerad så har teoretiskt mycket tid även om det inte är så i praktiken när man saknar ork och energi. Jag har diagnoserna OCD, Social fobi, ångest.. Jag är lätt autistisk och går på utredning för Aspergers. Jag är lätt att prata med allting om. Största intressena är väl.. tv-serier & filmer, datorspel, sex, andar och allting övernaturligt, Sci Fi, sång och musik..

Upp till toppen
Annons: