Annons:
Etikettövrigt
Läst 6272 ggr
[Memento Mori]
2014-01-31 12:38

Söker du vänner?

Behöver ju inte nödvändigtvis gå ut på att träffa folk "på riktigt" utan kanske man bara vill ha någon att mejla, Skypa, ringa eller PM:a med här på iFokus

Så skriv kanske något kort om dig själv, intressen, ålder eller lite vad ni vill och känner er bekväma med. 🙂

Rekommenderar att inte lägga ut nummer eller adresser utan ta det via PM.

Annons:
Greigh
2014-01-31 12:52
#1

Mitt namn är Greigh Johanson, 27 år och av manligt kön. Jag är enbart ute efter att hitta en vän eller flera vänner att kunna byta ord med ibland, möjligtvis umgås någon gång om det går sig ann. Jag är sambo och förlovad och har en son på strax 2 år. Mina absoluta intressen är film, teater och musik, men gillar även att erfara någonting nytt och spännande i livet. Jag jobbar som journalist och teatertekniker och skall så småningom blicka in mig på läraryrket inom grundskolan. Det väntas faktiskt en arbetsintervju inom några timmar, detta är ett yrke inom lärarområdet - önska mig lycka till :)

Vill ni veta någonting mer så hör gärna av er via PM!
Tack på förhand.

hannapannah97
2014-01-31 12:55
#2

Hej! Mitt namn är Hanna och jag är 16 år. Går första året på Ekonomi på gymnasiet. Jag har socialfobi och ångest. Mina intressen är hundar, vara med min pojkvän och Minecraft. Jag skulle vilja lära känna en tjej i min ålder som jag kan skriva med lite då och då, jag klarar dock inte av att skypea eller ringa pga det gör mig hemskt nervös.
Om någon vill lära känna mig är det bara att skicka iväg ett PM! 🙂

Denna kommentar har tagits bort.
KaiPon
2014-02-02 13:34
#4

Namnet var Beatrix, även om Chrome inte vill erkänna det, men jag kallas KaiPon. 21 år, evigt barn och extremt Japan-intresserad. Allmänt galen, random och hyper.

Misstänker starkt Social fobi samt har ångest- och depressions-problematik, samt ADHD. Har praktik på Hagateatern i Köping tre dagar i veckan, varav två dagar är jag med Änglarna.