Annons:
Etikettarbete-skola
Läst 1746 ggr
[Puppy233]
2016-06-09 21:47

Sommarjobb med social fobi?

Jag är 16 år gammal och behöver tjäna pengar i sommar Vill sommarjobba men det blir ju väldigt svårt med Social fobi :( Är det någon som vet ett sommarjobb som kan kännas okej för någon med Social fobi? Tack

  • Redigerat 2020-12-19 20:00 av Lia
Annons:
Intehärutandär
2016-06-23 17:18
#1

Plocka jordgubbar, jobba i lager, jobba natt inom vården

claragymnasiearbete
2016-09-29 10:49
#2

Hej Puppy233!

Jag heter Clara och undrar om du skulle vilja vara med på en kort intervju via mejl om Social fobi? Detta är till mitt gymnasiearbete och kan vara helt anonymt!

Mvh Clara

Äppelsnäckan
2017-06-28 17:19
#3

Gammalt inlägg men ändå. Har sociala svårigheter och har ett kommunalt sommarjobb på 3 veckor med start på måndag. Mår dåligt så fort jag tänker på att jag börjar kl 7 varje morgon. Har alltid varit sjukt dålig på att passa tider och att gå upp på morgonen, verkligen. Att jag gick upp 12 idag gör inte saken bättre… Dessutom är det sociala inte det lättaste. Men jag vet att jag växer för varje sån här grej där jag utsätts. Dessutom lockar lönen massor, den väger över det andra och får mig vilja försöka att kämpa. Jobbet går ut på montering, paketering, verkstadsarbete och lokalvård.

Ny uppstart hösten 2023!
www.snackan.weebly.com Akvariesnäckor - Fakta, bilder och odling!

Äppelsnäckan
2018-04-20 23:35
#4

Update till förra ^

Det gick superbra på sommarjobbet, snackade mycket med folk vilket absolut inte är likt mig. Så det kan gå riktigt bra även fast man inte tror det!

Ny uppstart hösten 2023!
www.snackan.weebly.com Akvariesnäckor - Fakta, bilder och odling!

Upp till toppen
Annons: