Jättebra dokumentär
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hittade en bra dokumentär på youtube som tar upp Social fobi.
/Emma
- Redigerat 2020-12-19 19:42 av Lia
tack så jätte mycket. Jag uppskattar fakten att du länkade videon. Ska kolla på den nu.
Såg den där för någon vecka sen och den var verkligen jättebra, började gråta flera gånger haha..
Väldigt bra dokumentär, kunde inte låta bli att gråta.
Jag känner igen mig vädlgit mycket, men försöker kämpa för att kunna må bra.
Såg den här idag. Blev en smula känslosamt ibland.
SÅ snart jag får en timma över så ska jag helt klart se den också.
Sitter och kollar just nu. Jag känner igen den, har sett den tidigare. Mycket bra!
Nu har jag faktiskt sätt dokumentären. Var lite jobbigt och bitvis höll jag faktiskt på med flera saker samtidigt då det blev känslosamt.
Men helt klart värt att se och särskilt när man fick höra från deras anhöriga om hur sociala fobin påverkade dom tyckte jag var intressant, inget jag riktigt tänk på innan. 🙂
#7 Samma här, har inte tänkt på det innan riktigt.
Här är en annan dokumentär om Social ångest som jag tycker är sevärd! 🙂
http://www.youtube.com/watch?v=hdJEG-9AApY&list=WLT_6i849sQ4CpgsBLVIOsv2AiS-g_kb0j
Medarbetare på Social fobi ifokus
#9 Personligen så föredrar jag nog den första då den där känns lite mer "amerikansk" på ett sätt. Det är ett problem i början men det måste vara "löst" i slutet även om det inte riktigt är det.
Men den var helt klart värd att se ändå. 🙂
#10. Håller med dig om att den är lite mer amerikansk av sig. Tyckte dock om den ändå för att den var enkel att förstå. Lättare att hänga med mig för som är dålig på engelska haha! 😃
Medarbetare på Social fobi ifokus