Vad jag vill göra...
Hittade en rolig tråd från ångestsjukdomar som jag helt fräckt kopierar över hit, hehe, så kan det gå. 😇
Om du inte haft din eller dina diagnoser, vad skulle du vilja göra då? Kan skriva ner båda sånt som är och inte är möjligt eller lita vad ni vill. 🙂
- Redigerat 2020-12-19 16:08 av Lia
Skaffa vänner är det enda jag kommer på. Vet inte om det skulle vara lättare utan diagnoser men då kanske man skulle våga ta kontakt, och veta hur man ska göra det. Just nu vet jag ingenting. 🤪
Jag skulle vilja utbilda mig, gå högskolan och bli typ läkare eller nått.
Med vänliga hälsningar Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa, Multipel skleros och livet
Jag skulle resa och se mig omkring. Kanske bo utomlands ett tag. Skulle vilja jobba inom finans och/eller juridik. Skulle gärna satsa på något internationellt jobb.
Sedan skulle jag väldigt gärna skaffa familj…😕
Jag skulle vilja vara mer spontan eller jag tror på ett sätt att jag egentligen är det men med fobin, ångesten och massa andra små-krux så måste jag på något sätt "ha kontroll" för att må bra.. 🤔
Annars så är det väl mycket sånt som redan sagts i tråden, vänner, resa, partner, familj. Dessutom så tror jag också att jag på ett sett hade trivts bra med ett jobb som man reser runt mycket med men då är det ju återigen det där med fobin och träffa nytt folk på nya platser som stör. 😐
Men en del borde ju inte vara helt omöjligt ändå tycker jag.. 😉