Social ångest iFokus

Social ångest

Etikettpositivitet
Läst 2462 ggr
[WX5]
0

Veckans utmaning

Vem är med på detta? Varje vecka så skall vi göra en lite övning. Vissa har det lätt och andra jättesvårt med dessa övningar men detta är ingen tävling om vem som är bäst eller så. Man tävlar mot sig själv.

Denna vecka kör med att man skall ta sig till stan. Vad man gör där bestämmer ni själva bara ni tar er dit.

Stan är det ställer där ni kallar stan. För mig är det Mariehamn.

• Redigerat 2020-12-22 01:00 av Lia
candyme
0

Oh, jättebra med sådan här :)

Jag har redan klarat den här utmaningen då, efter somjag var till stan idag^^ ;)

Hejjar på er allihopa!

/Emma

[WX5]
0

Ja det var dig jag fick denna idé ifrån.

[WX5]
0

Imorgon skall jag till stan med minstingen. Hon skall till tandläkaren.

candyme
0

var till stan idag också, åt på max fick även nu beställa åt min syster. Gick varken bättre eller sämre så :)

/Emma

[WX5]
0

Vad bra. Skrattande

Emmisan
0

Jag vill försöka dock ingen att åka med ;( vad gör man i stan själv när man är 15?

Mvh Emma Tange

Emmisan
0

när jag menar stan så är det göteborg

Mvh Emma Tange

[WX5]
0

Oj det var inte en liten stad precis så jag förstår dig Emmisan.

Du har idag och söndag på dig. Kan du inte få dina föäldrar att följa med. Låstas som om du vill köpa något så dom måste skjutsa dig?

Emmisan
0

Tyvärr inte. Idag ska jag iväg till stallet. Imon hände ringet spec men är helt pank så inget kan ta mig till stan.

Var tänkt att jag skulle åka till en mindre stad idag med en vän som känner till hur jag mår, men hon dissade mig totalt för en annan vän som svek mig totalt så känner mig riktigt nere, orkar inte göra nåt. Men ska dra mig till stallet ändå, för dä rmår jag alltid bra.

Mvh Emma Tange

[WX5]
0

Ja inte behöver man vara med på alla utmaningar. Staller iaf något än hemmet. Skrattande

Emmisan
0

aa :)

Mvh Emma Tange

[Momiji]
0

Jag är på! Varit in till stan nu i veckan och fixat glasögonen

[WX5]
0

Toppen Anna. Skrattande

Själv var jag till stan i fredags det gick både bra och dåligt. Jag åkte till Klubbhuset som jag aldrig varit på sen jag skrev in mig i vintras. Ensam. En massa ångest innan men det gick bra.

Sen samtal som slutade med gråt. Kom in på privata saker. Till och med min mentalvårdare kände hur jag mådde och grät nästan själv.

mahre
0

jag misslyckades i alla fall

AnneN
0

Jag skippade denna vecka då jag känner att stan är lite för avancerat för mig just nu.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Emmisan
0

#14 Tråkigt att höra, bättre lycka nästa gång! :)

#15 Generöst och bra gjort av dig. Man måste känna efter och lyssna på sig själv. Cred

Mvh Emma Tange

AnneN
0

#16 Tack, jag har iallafall lyckats vara på coop forum här där jag bor + att jag idag var på klubbmöte men där är det mest känt folk och goda vänner.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Emmisan
0

# Alltid något! :D

Mvh Emma Tange