Social, hurdå?
JAg vill lära känna mig i sommar, eller snarare sagt, våga låta mig vara mig själv. Bla. våga vara med de vänner som jag faktiskt trivs med och som vet om hur jag mår. Men grejen är ju att den ena bor 6 timmar bort, den andra är borta hela sommarn, 3:de har flyttat och den 4:de har jag aldrig varit med förutom på msn och i klassen. Så hur är man social utan vänner?
Det klart, jag tränar på att gå utanför dörren och gå o handla mm. Men jag vill ju lära mig att avra social och lära mig hur man har en "chill dag med vänenrna" liksom.
Jag vill ta igen min 15:e födelsedag och ha ett kalas som ajg inte hade. Men vet inte om jag borde. Då kommer jag bara tänka mer p¨å att jag inte varit på någon annans på 3 år.
totalt negativt inlägg, men det är uppriktigt om mina känslor just nu. Något tips, stöttning eller bara en punkt skulle jag ta som guld. <3
Mvh Emma Tange
- Redigerat 2020-12-22 00:58 av Lia
Jag vet precis hur du känner dig! Förra sommarlovet var jag ensam (förutom med familjen) hela sommaren, jag var för rädd för att ta kontakt med mina kompisar och göra något med dem.
Tyvärr har jag inga tips för hur man kan göra, är faktiskt själv lite i den situationen… Har inte varit med kompisar för att "bara vara" på flera år… :(
// Elin :)
"I think therefore I am"
- Descartes
Ok, gör inget att du inte har något tips, bara glad att evta att jag inte är ensam här i världen med de tankarna. Dock beklagar jag ju att du mår lika dåligt ;/ <3
Mvh Emma Tange