Veckans utmaning 2
Förlåt att denna övning kommer så sent.
Denna vecka skall ni försöka att ringa någon eller mejla eller sms:a en person som ni inte pratat med ett tag. Ni bestämmer själva hur lång tid ett tag är. Det kan vara timmar, dagar eller veckor.
Säg bara hej om det är det enda som funkar.

- Redigerat 2020-12-22 00:57 av Lia
Bra utmaning!
Ska ta mod till mig och ringa en arbetsgivare snart, när jag hittar ett jobb jag vill söka :)
/Emma
Toppen. 

Jag ringde min syster idag då jag behövde akut stöd för att lugna mina nerver då jag var ute och gick i regnet. Innan dess så hade vi inte pratat på några dagar.
Med tanke på vilken ångest telefonen ger mig så kände jag mig jätte stolt som klarade av att ringa till henne 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Ja det skall du vara. Stolt över dig själv. 
Jag har mejlat med en person som jag inte känner sedan innan. Vi ska höras av med telefon seanre och träffas imon ang en medryttar häst.. nervös men mejlandet har iaf gått bra. Gills det? :)
Mvh Emma Tange
Ja då det gills. 
:D
Mvh Emma Tange
Såklart det gills :)
Lycka till!
/Emma
Tack :D
Mvh Emma Tange
Den här utmanningn klarade jag nyss av, ringde upp en chef för personliga assistans.. gick helt okej.
/Emma
Toppen Candyme. 
Själv messade jag min mamma som jag inte pratat med på en vecka. (Det är för dyrt att ringa till utlandet för mig så ett mess blir billigare).
Bra gjort! :)
Mvh Emma Tange

Ojojoj nu lyckades jag idag få med både förra utmaningen och denna då jag åkte med en vän till Kalix och var i "stan" där, okej väldigt liten stad, men ändå lite större än den varit för nu har den ju tom en galleria.
Sedan ringde jag även till min pappa som bor i Kalix så vi kunde åka förbi på hans jobb och säga hej 
Underligt hur avslappnad och ångestfri jag blir då jag kommer till Kalix, trodde det skulle bli jättejobbigt eftersom jag inte varit där alls sedan farmors begravnig för ca 1½ år sedan, men det enda jag kände var ett totalt lugn som infann sig inom mig. 
_**/Mvh Anne
Härligt Anne. Kalix kommer min mormor ifrån. 

#14 haha, får man vara nyfiken och fråga vad hon kan tänkas heta? Du behöver inte svara om du inte vill
_**/Mvh Anne
Dagny Grönberg (vet ej om detta är hennes flicknamn) men hon är död nu och flyttade från Kalix nångång på 40-talet. Först till Storuman och sen Stockholm. Mamma föddes i Sundbyberg 1945.

#16 Okej då är det inte någon släkting iallafall, råkar ofta på att folk från Kalix är avlägsna eller nära släktingar eller ingifta i släkten. 
_**/Mvh Anne
Okej. Det är roligt att släktforska.