Mitt nya jobb
Idag var jag på mitt nya jobb på min gamla arbetsplats. Vi (jag och en av mina handledare) hamnade att gå upp till chefen. Ett ställe som jag får ångest över.
Gillar inte alls rummet där alla sitter coh att vistas där uppe. Ångest. 
Arbetet gick bra, det var bara där uppe som det sket sig.
- Redigerat 2020-12-19 23:31 av Lia
Vad gick fel? :/
/Emma
Det som gick fel är att jag får en sån ångest över kafferummet som finns på samma våning som chefen. Det är nästan alltid folk där uppe och fikar/äter. Arbetet gick bra i övrigt.

Vad kul att jobbet gick bra
Visst du fick ångest över folk i fikarummet, men det var väl ändå bara en liten del av arbetsdagen?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Ja det var det. Men vet jag redan innan att jag skall behöva gå upp dit så får jag ångest redan innan. Egentligen behöver jag inte gå upp dit för mitt arbete sker ner på "golvet" med personalen utspritt över hela butiken.
Behöver som sagt inte gå upp dit för jag skall vara där ca 2 timmar åt gången.
Imorgon blir det en ny dag på jobbet igen. Som tur är har jag med mig en från Klubbhuset men sen är jag ensam. 
Imorgon skall jag själv till arbete. Ångest. Det känns som om man gjort ett dåligt val med att gå med på att jobba.
Usch! du är stark som jobbar överhuvudtaget *tummen upp* jag vågar inte söka jobb men sitter ofta och kollar efter några på jobbet :c
Det var panik i början men nu går det bättre. Kan styra tiderna själv och väljer alltid att komma på morgonen när det är som minst folk i butiken. 
Va skönt att du har det valet iallafall :3
Jag är har inte tänkt över om jag verkligen har Social fobi förens nyligen och nu när jag läst om folk här känner jag igen mig så himla mycket att jag nästan är säker på att jag har det :c förlåt om jag blev lite OT
Ja det är jättskönt att få detta val.