Helgen blir en utmaning
Imorgon kommer min sambos vän + hans tjej (som jag aldrig träffat) hit upp och de ska sova över tills på Söndag då de åker hem igen.
Jobbigt. Speciellt när det är en man inte träffat förut.
Gustav kommer säkert fråga hur det går med jobbsökande = jättejobbigt att svara på.
Menmen, får försöka stå ut och vara en bra värdinna..
/Emma
- Redigerat 2020-12-19 23:46 av Lia
Gustav säger kommnetarer som jag upplever som elaka..
Han menar de säkert inte som så men jag upplever dem så.
Nyss sa han typ att jag inte skulle klara att bo själv, sedan kommenterar han mina rosa saker.. :/
/Emma
Bäst vore om du låter det gå in i ena örat och ut genom andra. Vet att det svårt då jag själv är väldigt kritikkänslig.
Och sen liksom, vad tycker du själv? Tycker du om rosa så gör du det. Min favoritfärg är gammalrosa.
Har du bott själv någon gång?
mjo, försöker göra så men det går inte så bra.
Mjo, jag älskar rtosa^^ Har skärbrädor i rosa osv, han däremot hatar rosa :P
Nej, jag har ju inte det.
/Emma

Kanske en svag tröst men du kan ju alltid tänka att nu är det lördag, imorgon är det söndag och då åker den där typen hem.
Kanske kan du prata med din sambo om hur du känner då hans kompis säger sånt där, så kan förhoppningsvis din sambo om han har någon empati stötta dig och säga ifrån till sin kompis att han får ta och skärpa sig.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
MJo, precis. Imorgon åker de :D
Mjo, ska tänka på saken. Vet ju att kompisen skämtar men jag tar illa upp ibland :/
/Emma

#5 ja, skämta kan man ju göra, men om folk tar illa upp av de skämten kan man ju alltid försöka låtabli för skämt ska vara roliga för båda parterna.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Mjo, sant.
Nu har dem åkt i alla fall, puh!
/Emma