Orolig/nervös
Imorgon ska jag på möte med min jobbcoach, redan ikväll börjar jag bli nervös och orolig inför mötet. Vissa gånger tvingar jag mig att vara vaken hela natten för att tiden ska gå saktigare..
Längtar redan tills mötet är över..
Hur är ni före ni ska på något möte? Är ni också såhär oroliga?
/Emma
- Redigerat 2020-12-19 23:34 av Lia
Oj jag jag är alltid ångesfylld och nervös inför möten med såna jag inte känner. Men med tex mina behandlare så går det ju bra.

Ni är absolut inte ensamma! Jag vet att jag denna vecka måste gå till af och skriva in mig igen, men drar ut på det så mycket som möjligt för jag tycker verkligen det är super jobbigt bara tanken på att gå dit och få en massa krav på mig från dem om att jag måste söka jobb i hela landet, kanske måste ut i arbetspraktik och vet inte om jag klarar det ännu.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Usch det är också jobbigt. Jag skulle på någon arbetsutrdening i våras men inget hände. SJälv vågar jag inte kontakta dom angående detta.

Veta att man ska iväg och träffa folk är alltid jobbigt >.< Har vetat sedan igår att jag ska till körskolan imorgon och det är fruktansvärt. Man försöker inte tänka på det för så fort det slår en så blir jag skakig, illamående, yr och så vidare (inte diagnostierad med Social fobi vet bara med mig själv att jag avskyr att behöva träffa folk man inte känner riktigt bra eller folk som har krav). Af är också jobbigt så fort man måste prata med någon >.<

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Känner med er allihop. Själv ska jag börja på nytt sommarjobb imorgon och har en hel hop med ångest inför det. Jag försöker att inte tänka på det och försöker ställa in mig på att inte tänka, utan bara göra som jag gått igenom i huvudet, men jag vet hur illa jag kommer må imorgon!
(Det blir inte bättre av att det är en enorm arbetsplats och jag har bara en ungefärlig karta över hur jag ska gå.)
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Hur gick det Candyme? Var du dit eller ångrade du dig i sista sekund?
#6 Det gick bra, mötet gick fort (20 minuter) och efteråt kändes det skönt.
Nästa vecka är det dock ett seminarium.. usch..
/Emma
Ibland är jag det, kan vara nervös en vecka innan, beroende på vilket möte det,
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#7 Vad bra det låter.
Åh stackars dig! Allting gick väl som det skulle?
Jag blir nervös, stressad, får ångest och blir orolig när jag ska möta en stranger.