Gillar inte att gå på folk
Hejsan
En sak som stör mig är att alla ska säga i skolan "vad glad jag är att du är här! :D" så att hela klassen hör…det är som "kolla vad vi har här! en mimmi som äntligen har ork att gå till skolan"
jag har haft problem i skolan som har gjort att jag inte har gått dit på flera dagar och det är dåligt, jag vet..:/
sen när man går ut på stan så råkar man nudda någon…det är äckligt! jag försöker undvika vilken kontakt som heöst om jag ska gå ut eller åka någonstans…:/
M.V.H Mimmi och dom 5 marsvinen
- Redigerat 2020-12-22 00:42 av Lia
Smma här! Exakt så här är det med mig….Jag orkar inte ens gå upp eftersom jag har så starkt ångest…jag vet att folk snackar skit om mig, dom tycker att jag är onormal och beter mig konstigt. Har varit borta i en vecka och när jag äntligen kom till skolan så började alla "coola" killar hålla på med mig.
Jag vet att alla är snälla i skolan, och alla gillar mig och vill vara med mig, men alla känns ändå så läskiga :(
ja precis…:/min mamma tycker att jag är konstig o hon säger det hela tiden till mig o det gör mig helt såhär…"vah?..jag är inte konstig, jag är bara mig själv och om du tycker att jag är konstig så får du stå ut med det. PUNKT!" så säger jag till min mamma…önskade jag kunde säga så till alla i skolan men det gör man ju inte :_:
M.V.H Mimmi och dom 5 marsvinen