Hjälphjälphjälp
Jag har sån otrolig jävla ångest över detta!
Denna vecka skall jag o min klass (jag umgås inte med nån i min klass, kan hända att jag pratar med någon av dom då och då, men det är bara om dom tilltalar mig ) spela in en tv-produktion.
Vi har redan varit på studion i två dagar, och jag känner redan för att dö!
Blir iakttagen hela tiden, och det är oklart varje dag vad jag skall göra (skall agera som ljudtekniker, vilket är någorlunda soft då jag sitter helt ensam i ett rum och skall trycka på knappar för att fixa ljud, men det ger mig ändå ångest eftersom om jag gör fel så sabbar jag hela produktionen. Så, ja, det är ångest-artat).
Jag vill helst göra någonting som jag kan jobba med själv hela dagen i flera timmar för att kunna sysselsätta mig, istället så får jag gå och fråga (vilket jag tycker är otroligt pinsamt) varje gång jag gjort klart nånting, och det är inte alltid jag vågar. Så ibland sitter jag själv och glor medan de andra jobbar, och då får jag ångest eftersom de andra lär tro att jag är sysslolös och lat eftersom jag inte gör någonting.
Sen är det ju det där med knapparna med ljudet. På fredag, då vi skall spela in produktionen, kommer inte "experten" vara med o hjälpa, så jag blir helt själv i ljud-rummet (vilket är skönt) men nu så är han med hela tiden o kollar vad jag gör så att jag har förstått rätt.
Jag klarar inte av att bli ut-tittad hela tiden :( och jag klarar inte av att vara bland en massa människor.
HJÄLP! Vad jag skall göra för att klara av veckan?
(hittils har jag bara överlevt på att gå ut o röka varje halvtimme, men det kan jag ju inte göra under inspelningen, och det är knappt att jag gör det heller eftersom folken i min klass tycker att jag är lat som struntar i arbetet)
Ch Ch Cherry Bomb!
- Redigerat 2020-12-22 00:41 av Lia