Överfall...
Hej,
Jag jobbar som tågvärd har har för andra gången blivit överfallen av en psykiskt sjuk man (2 olika) som utan förvarning gått amock….på mig av oförklarlig anledning. Nu har det gått så långt att jag inte kan gå ut bland folk utan att få panikångest, känner mig inte trygg nånstans med mindre jag har någon nära familj eller vän med mig. Jag har börjat arbetsträna men min chef kan inte förstå hur jag har det och lyssnar inte utan pressar mig istället. Nu känner jag panik bara av att tänka på att åka till jobb och arbetsträna med en kollega. Jag går regelbundet till psykolog men tycker inte att detta hjälper så mycket som jag skulle vilja. Istället blir jag nervös att jag ska bli uppsagd för att jag inte kan jobba. (jobbar i danmark med andra regler)
Jag har alltid varit en väldigt social person men nu gömmer jag mig istället, letar andra jobb men hur lätt är det att få nytt jobb i dagens läge.
Vet egentligen inte vad jag vill ha ut av denna tråden mer än om där finns andra som har det lite som jag och om ni har lite råd och tips!
kram!
- Redigerat 2020-12-19 17:36 av Lia