Ensam kille med lite hopp
Hej jag är en väldigt ensam kille på snart 20 år med Social fobi. Jag har inga vänner kvar, de få jag hade försvann när jag slutade gymnasiet i somras. Så därför söker jag nu efter många om och men, någon att prata med här, någon som kan förstå mig och mina problem och kanske någon likasinnad som man kan utveckla en vänskap med. Jag söker alltså en kille/tjej som jag kan chatta med och utbyta tankar och synpunkter om saker i vardagen.
Lite om mig själv; Jag är en snart 20årig kille från Småland. Jag gick i somras ut 3an från Byggprogrammet och har sen dess jobbat på en byggfirma i stan där jag bor. Jag gillar djur och natur, samt de flesta lagsporter. Jag anser mig själv att vara teknisk och gillar att använda både kropp och hjärna för att lösa problem.
På fritiden gör jag inte särskilt mycket, sitter för det mesta och läser olika forum på nätet för att försöker fördriva tiden.
I höstas tog jag jägarexamen, mest för att ha ett fritidsintresse och för att kunna knyta kontakter med andra som är intresserad av djur och natur.
Så är du intresserad utav att chatta med mig får du mer än gärna höra av dig…
Hade bra och se nu till att skicka ett meddelande till mig!
Hej! Om du skulle vilja börja prata med mig kan du skicka ett PM så kan vi fortsätta där :)
Jag är väldigt intresserad av djur och lider av Social fobi :3
Pratar gärna med djurintresserade smålänningar, en mkt bra kombo

Jag pratar gärna med dig